سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین جا برای خرید سمعک را بشناسید !

میزان اثر انسداد یک شکایت شایع است، به خصوص برای کاربران جدید. هر چند اگر کمک ها به طور منظم پوشیده، بسیاری از افراد پس از چند هفته سازگار تبدیل خواهد شد. اگر اثر همچنان ادامه دارد، یک شنواییشناس یا شنیدن ابزار متخصص می تواند لحن گاهی اوقات بیشتر سمعک (بازدید کنندگان).

خرید سمعک کاری بس مشکل است!

خرید سمعک شنوایی، اثر فشرده سازی: تقویت مورد نیاز برای ایجاد آرام برای تلفن های موبایل قابل شنیدن، اگر صداهای بلند به کار گرفته می گوش داخلی (حلزون) آسیب برساند. صداهای بلندتر هستند و بنابراین کاهش دادن حجم وسیعی قابل شنیدن کوچکتر و اعوجاج رو ذاتی. حفاظت از شنوایی است همچنین با کلاه کلی به فشار صوت ارائه شده است. همچنین از ارزش حفاظتی سرکوب سر و صدا ضربه است، در برخی کمک های بالا پایان در دسترس است.

سمعک را از بهترین جا تهیه کنید !

انتصاب اتصالات اولیه به ندرت کافی است، و چند پیگیری بازدیدکننده داشته است اغلب ضروری است. ترین متخصصان شنوایی سنجی و شنوایی متخصصان ابزار سنجش شنوایی تا به روز در زمان خرید و در اتصالات پس از آن توصیه می شود. [نیازمند منبع]

ارزیابی شنوایی راه های گوناگونی دارد !

راه های مختلفی برای ارزیابی چگونه به خوبی سمعک جبران از دست دادن شنوایی وجود دارد. یکی از این روش ادیومتری که سطح شنوایی یک موضوع را اندازه گیری در شرایط آزمایشگاهی است. آستانه قابلیت استماع برای تلفن های موبایل و شدت های مختلف در شرایط گوناگون اندازه گیری شد. اگرچه آزمون ادیومتری ممکن است تلاش برای تقلید از جهان واقعی، خود هر روز تجارب بیمار ممکن است متفاوت باشد. یک روش جایگزین ارزیابی خود گزارش، که در آن بیمار تجربه خود را با سمعک گزارش است.

نتایج سمعک را می توان با سه بعد نشان داده شود: شنیدن استفاده از کمک های تشخیص گفتار کمک سود / رضایت مطمئن ترین روش برای ارزیابی تنظیم صحیح از سمعک است که از طریق اندازه گیری گوش واقعی است. اندازه گیری گوش واقعی (و یا اندازه گیری پروب میکروفون) هستند یک ارزیابی از ویژگی های شنوایی تقویت کمک های نزدیک پرده گوش با استفاده از یک میکروفون سیلیکون لوله پروب.

انواع مختلف سمعک

سمعک ترانزیستور بدن استفاده می شود. انواع بسیاری از سمعک (همچنین به عنوان ابزار شنوایی شناخته می شود)، که در اندازه، قدرت و مدارات متفاوت وجود دارد. در میان اندازه و مدل های مختلف می باشد:

سمعک نامرئی کاربردی

این اولین نوع از سمعک اختراع شده توسط هاروی فلچر در حالی که کار در آزمایشگاه بل بود. ایدز بدن یک مورد و، متصل شده توسط یک سیم تشکیل شده است. مورد شامل تقویت کننده الکترونیکی قطعات، کنترل و باتری در حالی که به طور معمول شامل یک بلندگو مینیاتوری. مورد است معمولا به اندازه یک بسته از کارت های بازی و در یک جیب یا بر روی یک تسمه انجام شده است. بدون محدودیت اندازه دستگاه شنوایی کوچکتر، بدن پوشیده طرح کمک می نماید.